Pages

Thursday, December 9, 2010

usb yang [cool-cute]

dulu masa zaman2 aku skolah menengah...siapa yg ada usb ni kira gempak la..sbb masa tu zaman laptop satu seorang baru nak naik...so biasanya cikgu je yg ada usb ni..ak start pakai usb masa form 4..tu pun kakak aku yg hadiahkan...haha...masa tu usb ni dlm bentuk pendrive je...aku punya yang ungu tu..
skrang aku x pakai usb sbb yang kakak aku bg tu dh hilang..skrang handphone la jd portable storage aku...kalau dulu usb dlm bentuk simple je kan...tp hari ini mcm2 dh...pompuan2 msti suka..sbb mereka cute..(bkn anda yg cute..tp usb!!)

makanan...rasa nk telan pun ada










untuk photographer...smart gila..simpan gmbr banyak2





ni 2 dlm satu..lighter dan usb...sesuai utk seorang perokok...x pyh bawa 2 benda..hahaha..

bentuk mentolk pon ada...




skarng ni budak skolah rendah pun pakai usb...so mmg sesuai untuk mereka..


cool...boleh buat gelang skali


mcm bateri...eh usb rupanya


lego...


comelll...kot


ni pun..!

macam real....
 
Copyright (c) 2010 cool and choii. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.